باقلا براي سلامت پوست مفيد است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
باقلا براي سلامت پوست مفيد است
نوشته شده در 18 آبان 1389
بازدید : 45
نویسنده : مولوی

جام جم آنلاين: برليانت بزرگمهر متخصص تغذيه گفت: باقلا حاوي كلسيم ، فسفر ، پروتئين و آب فراوان است كه براي سلامت پوست مفيد است و از پوكي استخوان پيشگيري مي‌كند.

اين متخصص تغذيه در گفت‌و‌گو با فارس افزود: باقلا حاوي ويتامين هاي A،B و C و املاح مفيدي از جمله فسفر و آهن است. حاوي پروتئين، كلسيم و پتاسيم است كه از ابتلا به پوكي استخوان جلوگيري و به كنترل فشار خون بالا كمك مي‌كند.

وي گفت: باقلا داراي مقدار زيادي آب است كه مي‌تواند از يبوست پبشگيري كند. براي سلامت پوست بسيار مؤثر است و به عنوان يكي از منابع غذايي فيبر و پروتئين شناخته شده است. پتاسيم موجود در باقلا همچنين مي‌تواند براي سلامتي قلب‌و‌عروق مفيد باشد.

بزرگمهر افزود: باقلا بيشترين فيبر غذايي را دارد. البته در بعضي از اشخاص توليد نفخ و سنگيني سر و معده مي كند كه براي جلوگيري از اين عوارض بايد ابتدا باقلا را پوست كند و جوشاند ؛ آب آنرا دور ريخت و بعد مصرف كرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: خواندنی های روز , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: